Strona używa plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z serwisu oraz dla celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.
Strona wydarzenia
Globalne standardy w zamówieniach publicznych i zakupach
Brytyjsko-Polska Izba Handlowa wraz z Ambasadą Wielkiej Brytanii w Warszawie, Urzędem Miasta Poznania oraz PROFITIA Management Consultants (wyłączny przedstawiciel brytyjskiego Chartered Institute of Procurement and Supply (CIPS) w Polsce) mają przyjemność zaprosić do udziału w pół-dniowej konferencji poświęconej najlepszym praktykom w zamówieniach publicznych i zakupach. Seminarium w Poznaniu będzie kolejnym z cyklu spotkań w regionach (Warszawa, Wrocław i Kraków).
Celem konferencji będzie omówienie najwyższych globalnych standardów oraz profesjonalizacja osób odpowiedzialnych za zakupy, jak również wymiana doświadczeń przez praktyków sektora publicznego i prywatnego.
W czasie seminarium zostaną omówione m.in. zakupy grupowe, dialog techniczny, koszty transakcyjne, zmiany organizacyjne, procesowe i narzędziowe w procesie optymalizacji zakupów.
Chartered Institute of Procurement and Supply (CIPS), obecny w Polsce od listopada 2014 r., jest prestiżową brytyjską organizacją z przywilejem królewskim, która od ponad 80 lat, globalnie promuje najlepsze praktyki w zakresie zakupów zamówień publicznych oraz prowadzi konsultacje i szkolenia zakończone certyfikatami.
Agenda
09:30-10:00 - rejestracja
10:00-10:15 – powitanie:
Urząd Miasta Poznania (TBC)
Ilona Chodorowska, Dyrektor Biura British Polish Chamber of Commerce we Wrocławiu i Poznaniu
10:15-11:00 – Nowa era zamówień publicznych i zakupów, Mariusz Turek, Manager CIPS Poland
11:00-11:15 Case study: Jak oszczędzić pieniądze podatników w systemie zamówień publicznych- przykłady z brytyjskiego Crown Commercial Services, Michael Dembiński, Główny Doradca BPCC
11:15-11:45 – Od najniższej ceny do best value for money- przykłady najlepszych praktyk z polskiego sektora publicznego i prywatnego, Łukasz Rozdeiczer, Country Manager CIPS Polska, Główny Radca, Profitia
11:45-12:00 – przerwa kawowa
12:00-12:30 – Urząd Miejski Poznania(TBC)
12:30-13:30 - Panel dyskusyjny z udziałem prelegentów i zaproszonych gości
13:30-14:30 - lunch
Spotkanie jest bezpłatne dla uczestników.
RSVP: daria.bak@bpcc.org.pl
Miejsce:
Sala Biała Urzędu Miasta Poznania (pl. Kolegiacki 17)
Organizator:
British Polish Chamber of Commerce
Relacje z wydarzeń w grupie
Globalne standardy w zamówieniach publicznych i zakupach – podsumowanie konferencji w Krakowie
W bieżącym roku BPCC, UKTI oraz PROFITIA (wyłączny przedstawiciel brytyjskiego CIPS w Polsce) zorganizowały serię spotkań na temat Zamówień Publicznych w ramach grupy roboczej dotyczącej partnerstwa prywatno – publicznego w różnych lokalizacjach. Krakowska edycja spotkania odbyła w dniu 19 listopada 2015 roku w salach konferencyjnych Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego. Głównym prelegentem był Will Beattie, szef rozwoju międzynarodowego w CIPS. Celem konferencji było omówienie najwyższych globalnych standardów oraz profesjonalizacja zawodu osób odpowiedzialnych za zakupy, jak również wymiana doświadczeń praktyków z obydwóch sektorów.