Strona używa plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z serwisu oraz dla celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.
Strona wydarzenia
BPCC Help Desk: Optymalizacja pracy zdalnej
Zapraszamy na pierwszy webinar z cyklu BPCC Help Desk. Help Desk to narzędzie dostarczające szybkie rozwiązania problemów pojawiających się w firmach w ramach ekspertyzy firm członkowskich BPCC. Zmiany w kodeksie pracy dotyczące pracy zdalnej, które obowiązują od 1 sierpnia 2022, skłoniły wiele firm do reorganizacji czasu pracy. Podczas tego webinaru przedstawimy najważniejsze zmiany dotyczące pracy zdalnej, korzyści i zagrożenia, oraz sposoby zapobiegania potencjalnym problemom.
Agenda:
- Czym jest Help Desk i jak z niego korzystać?, Jacek Rakoczy, Bpower2
- Praca zdalna – zmiany w kodeksie pracy. Wyzwania dla pracodawców radca prawny Marzena Borakiewicz-Rosler, Kancelaria Filipiak Babicz Legal,
- Praca zdalna - korzyści dla pracodawcy i pracownika, Łukasz Chodkowski, Dehora,
- Konkretne narzędzia informatyczne przydatne do zarządzania kadrami w pracy zdalnej: Zarzadzanie rozproszonymi pracownikami poprzez tworzenie wspólnego repozytorium spraw, Jacek Rakoczy Bpower2
- Zakończenie, Q&A,
2022-09-20, 10:00
(to wydarzenie już się odbyło)
Miejsce:
Online
Organizator:
BPCC, Babicz, Dehora, BPower, Cashback, IdeaPlace