Strona wydarzenia

BPCC Help Desk: Optymalizacja pracy zdalnej

Zapraszamy na pierwszy webinar z cyklu BPCC Help Desk. Help Desk to narzędzie dostarczające szybkie rozwiązania problemów pojawiających się w firmach w ramach ekspertyzy firm członkowskich BPCC. Zmiany w kodeksie pracy dotyczące pracy zdalnej, które obowiązują od 1 sierpnia 2022, skłoniły wiele firm do reorganizacji czasu pracy. Podczas tego webinaru przedstawimy najważniejsze zmiany dotyczące pracy zdalnej, korzyści i zagrożenia, oraz sposoby zapobiegania potencjalnym problemom.

Agenda:

  1. Czym jest Help Desk i jak z niego korzystać?, Jacek Rakoczy, Bpower2
  2. Praca zdalna – zmiany w kodeksie pracy. Wyzwania dla pracodawców radca prawny Marzena Borakiewicz-Rosler, Kancelaria Filipiak Babicz Legal,
  3. Praca zdalna - korzyści dla pracodawcy i pracownika, Łukasz Chodkowski, Dehora,
  4. Konkretne narzędzia informatyczne przydatne do zarządzania kadrami w pracy zdalnej: Zarzadzanie rozproszonymi pracownikami poprzez tworzenie wspólnego repozytorium spraw, Jacek Rakoczy Bpower2
  5. Zakończenie, Q&A,

 

Events
2022-09-20, 10:00 (to wydarzenie już się odbyło)

Miejsce: Online
Organizator: BPCC, Babicz, Dehora, BPower, Cashback, IdeaPlace