Strona używa plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z serwisu oraz dla celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.
Strona wydarzenia
Akademia BPCC: Strategia Employer Branding - jak przyciągnąć, zdobyć i zatrzymać największe talenty?
Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w warsztacie w ramach Akademii BPCC: „Strategia Employer Branding – jak przyciągnąć, zdobyć i zatrzymać największe talenty”
Podczas praktycznych warsztatów trenerka z Grayling Poland przeprowadzi uczestników przez proces budowania strategii employer branding na przykładzie specjalnie przygotowanego case study. Poznając potrzeby i charakterystykę naszego „klienta” uczestnicy szkolenia samodzielnie stworzą strategię komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz dowiedzą się:
- Od czego zacząć proces tworzenia strategii Employer Branding?
- Czym jest EVP i dlaczego te trzy litery znaczą tak wiele?
- Jak zbudować kluczowe przekazy i wykorzystać je w komunikacji?
- Jakie są trendy w świecie Employer Branding, a czego lepiej unikać?
Warsztat poprowadzi Agnieszka Czarnecka – ekspertka w obszarze Employer Brandingu i komunikacji wewnętrznej, która miała okazję pracować z markami takimi jak Mars Polska, Allegro, Owens-Illinois czy Novo Nordisk. Opracowana i realizowana przez nią dla Novo Nordisk kampania „Focus on Success” zdobyła nagrodę Innowacja Employer Branding w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2015.
O Grayling:
Grayling to globalna sieć firm świadczących usługi w obszarze komunikacji z ponad 30-letnią tradycją. Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii opartych na analizie danych w obszarze Public Relations, Public i Government Affairs oraz Employer Branding i Investor Relations oraz zarządzaniu wydarzeniami specjalnymi. Grayling posiada ponad 50 biur w ponad 30 krajach w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Środkowym Wschodzie oraz rejonie Azji i Pacyfiku. Grayling w Polsce działa od 1996 roku i zatrudnia obecnie ponad 30 konsultantów. Firma wspiera klientów z następujących branż: energetyka, przemysł i ochrona środowiska, branża farmaceutyczna i ochrona zdrowia, technologie, media i telekomunikacja, marki konsumenckie, finanse i usługi dla biznesu, transport i logistyka oraz sektor publiczny i rządowy.
Miejsce:
British Polish Chamber of Commerce, ul. Zielna 37, Warszawa
Organizator:
British Polish Chamber of Commerce