Strona używa plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z serwisu oraz dla celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.
Wydarzenie w przeszłości
Prawne i podatkowe aspekty delegowania pracowników - Poznań
Dnia 8 marca 2017 roku w Poznaniu odbyło się szkolenie pt. ,,Prawne i podatkowe aspekty delegowania pracowników”. Spotkanie opierało się na ekspertyzach specjalistów kancelarii prawnej Rödl & Partner, którzy ugościli uczestników w swojej siedzibie, a wydarzenie współorganizowała Brytyjsko Polska Izba Handlowa.
Prelegenci kancelarii poruszyli najbardziej aktualne zagadnienia związane z tematem, skupiając się na wchodzących w życie zmianach ustawowych i opracowaniu konkretnych przykładów, wyniesionych z praktyki zawodowej. Słuchacze mieli okazję do skorzystania z praktycznych wskazówek, przy czym eksperci podkreślali wagę nowo powstałych niuansów prawnych, które łatwo przeoczyć, a które potrafią przysporzyć kłopotu w postaci przytłaczających kar finansowych.
Agenda poruszała trudności związane z delegowaniem pracowników, określając minimalne warunki zatrudnienia, a także główne założenia przepisów podatkowych krajów Unii Europejskiej. Prelegenci przedstawili nowe obowiązki ciążące na pracodawcach, a także w odpowiedzi na zadawane przez słuchaczy pytania, odnieśli problematyczne przepisy do konkretnych branż.
Całość spotkania przybrała formę panelu dyskusyjnego, gdzie na bieżąco i z pełną swobodą zadawano dopełniające temat pytania, niemniej wieńcząca szkolenie część networkingowa okazała się wspaniałą okazją do indywidualnej rozmowy z każdym z ekspertów.
Galeria zdjęć
Miejsce:
Siedziba Roedl Outsourcing, ul. Górki 7, Poznań
Organizator:
BPCC, Rödl & Partner