Grayling wybrany najlepszą dużą agencją PR w European Excellence Awards

W tegorocznej edycji jednego z najważniejszych konkursów w branży PR – European Excellence Awards 2021, Grayling otrzymał nagrodę dla „najlepszej dużej agencji PR” (Best Large Agency). Podczas wirtualnej gali firma otrzymała także nagrody w 4 innych kategoriach.

Wygrana w konkursie European Excellence Awards 2021 to zwieńczenie znakomitego roku 2021 dla agencji Grayling w całej Europie. Pomimo wyzwań związanych z pandemią, firma zanotowała dwucyfrowy wzrost przychodów na całym kontynencie. Podstawą tego wzrostu była strategia, która doprowadziła do większej integracji i współpracy pomiędzy wszystkimi europejskimi biurami. W ubiegłym roku Grayling skoncentrował się także na rozwoju wysokomarżowych usług łączących kompetencję w zakresie PR i Public Affairs z podejściem kreatywnym oraz na strategicznych usługach konsultingowych. Istniejące kompetencje i oferta firmy zostały w tym roku dodatkowo wzmocnione dzięki rozbudowie europejskich struktur firmy, w tym szczególnie działu Growth zajmującego się rozwojem biznesu oraz kreatywnego teamu Ignite.

Firma Grayling została uznana za najlepszą dużą agencję PR oraz zdobyła najwyższe nagrody za kampanie także  w czterech innych kategoriach, w tym Food & Beverage (Grayling Wielka Brytania), NGOs & Associations (Grayling Rosja), Benelux & Francja oraz Niemcy, Szwajcaria & Austria.

"Jesteśmy zachwyceni otrzymaniem tytułu Best Large Agency podczas European Excellence Awards oraz czterema nagrodami za wybitne kampanie dla klientów w całym regionie. Te niesamowite wyniki są świadectwem zaangażowania i intensywnej  pracy naszych pracowników w całej Europie. Pandemia postawiła przed naszymi pracownikami wiele wyzwań, ale wszyscy oni konsekwentnie realizowali wyjątkowe kampanie i osiągali doskonałe wyniki. Jestem niezmiernie dumna z ich pracy i wszyscy z niecierpliwością czekamy na kontynuację tego sukcesu w 2022 roku” - powiedziała Sarah Scholefield, Global CEO.

„Wygrane Grayling w konkursie European Excellence Awards, w tym tytuł Best Large Agency, to wspaniała wiadomość na koniec roku, który był pełen wyzwań, ale także sukcesów. Te nagrody to dla nas znak, że przyjęta strategia rozwoju firmy i podejmowane działania biznesowe przekładają się na konkretne wyniki. Jako członek europejskiego zarządu firmy jestem tym bardziej dumna, że nasza praca jest zauważana, a pozycja agencji w Europie systematycznie umacnia się” – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

Nagrody EEA przyznawane są od 2007 roku, a gospodarzem konkursu jest Quadriga – berlińskie centrum wiedzy dla edukacji, informacji, sieci i rozwiązań IT dla biznesu. Co roku nagradzane są najlepsze kampanie z zakresu public relations, komunikacji, budowania wizerunku czy zarządzania reputacją zrealizowane przez firmy, instytucje publiczne, ośrodki edukacyjne oraz organizacje pozarządowe w aż 60 kategoriach. Oceniane są strategia, innowacyjność i kreatywność, realizacja kampanii oraz wyniki i ich efektywność. Kategoria Best Large Agency, w której zwyciężyła agencja Grayling, zarezerwowana jest dla agencji PR, których przychody przekraczają 10 mln euro rocznie.