Strona używa plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z serwisu oraz dla celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.
Global SABRE Awards 2021: Grayling z nominacją w kategorii Public Affairs Consultancy of the Year
Agencja Grayling została nominowana do tytułu Global Public Affairs Consultancy of the Year w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów dla branży PR - SABRE Awards 2021. Grayling jest jedyną agencją spośród nominowanych w tej kategorii, która świadczy usługi z zakresu Public Affairs w Polsce i jedną z pięciu na świecie, które znalazły się w ścisłym finale.
Nominacja dla Grayling to docenienie rozwoju działalności firmy w obszarze Public Affairs, budowania silnych, strategicznych partnerstw w skali globalnej oraz potwierdzenie jakości usług oferowanych przez sieć. Dzięki temu Grayling może oferować znakomite rozwiązania w zakresie Public Affairs dużym, międzynarodowym klientom.
„Nominacja Grayling w kategorii Public Affairs Consultancy of the Year to dla nas szczególny powód do dumy. PA jest dla warszawskiego biura jednym ze strategicznych obszarów rozwoju. Jesteśmy także jedyną agencją spośród nominowanych, która posiada zespół ekspertów Public Affairs na polskim rynku. Covid stanowił oczywiście wyzwanie dla wszystkich, ale przez cały czas trwania pandemii obserwowaliśmy wzrost zapotrzebowania na wysokiej jakości wsparcie Public Affairs i Corporate Affairs” – dodaje Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.
Doradztwo w zakresie Public Affairs to jedna z kluczowych kompetencji lokalnego zespołu Grayling. Konsultanci agencji to eksperci z doświadczeniem zdobytym w administracji publicznej, kancelarii sejmu, think tankach, parlamencie europejskim czy mediach. Doradzają klientom z sektorów takich jak nowe technologie, transport, e-commerce, finanse i płatności czy energetyka. Posiadają także doświadczenie w obsłudze branży spożywczej, IT czy przemysłu ciężkiego.
Jednym z kluczowych działań zrealizowanych przez Grayling w obszarze w Public Affairs w 2021 r. było pierwsze ogólnoeuropejskie badanie na temat sposobu, w jaki politycy korzystają z mediów społecznościowych. Grayling przenalizował pod kątem płci, wieku czy przynależności partyjnej prawie 3 miliony postów opublikowanych w 2020 roku na Twitterze, Facebooku i Instagramie przez parlamentarzystów z 17 krajów europejskich, w tym Polski. We współpracy z firmą Linkfluence, Grayling uruchomił także "GPol" - usługę monitorowania mediów społecznościowych i cyfrowego advocacy.
Nominacja ta jest najnowszą z serii wyróżnień przyznanych międzynarodowej ofercie Public Affairs firmy Grayling. Oprócz zwycięstwa zarówno w kategorii EMEA, jak i Global Public Affairs Agency of the Year na SABREs 2019, europejska sieć zdobyła nagrody za kampanię roku związaną z Brexitem oraz Public Affairs Agency of the Year na Public Affairs Awards Europe odpowiednio w 2018 i 2016 roku.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali Global SABRE Awards 2021 w dn. 27 października 2021 r.