Cushman & Wakefield Polska z certyfikatem „Inwestor w Kapitał Ludzki 2021”

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield otrzymała certyfikat „Inwestor w Kapitał Ludzki 2021” przyznawany na podstawie badania satysfakcji i zaangażowania pracowników.

Program Inwestor w Kapitał Ludzki (IwKL) skierowany jest do wszystkich firm i instytucji oraz oddziałów koncernów działających na terenie Polski, które w sposób odpowiedzialny myślą o rozwoju kompetencji swoich pracowników, a co za tym idzie – całej organizacji. Podstawą jest rzetelne, niezależne badanie pracowników. By firma została nagrodzona Godłem Inwestor w Kapitał Ludzki, powinna z przeprowadzonego badania uzyskać wynik na poziomie minimum 70%. Program jest prowadzony przez niezależną firmę badawczą Experience Institute, a same badania są realizowane już od 2006 r.

Wskaźnik „Inwestor w Kapitał Ludzki 2021” dla Cushman & Wakefield wyniósł 76%, plasując firmę powyżej wymaganego progu pozytywnej certyfikacji. Firma otrzymała we wszystkich wymaganych obszarach przynajmniej 71%. Aspekty, jakie obejmuje badanie to: ogólna satysfakcja z pracy, zaangażowanie, relacje, kompetencje i pracownik jako ambasador.

Cushman & Wakefield uzyskało najwyższy wynik dla obszarów: Pracownik jako ambasador (82%) oraz Zaangażowanie (81%). W porównaniu z wynikami laureatów edycji z 2020 roku, szczególnie pozytywnie wyróżnia się obszar Relacji (komunikacji, współpracy). Ocena sprawności komunikacji w firmie oraz satysfakcja z firmowych urządzeń i systemów to aspekty bardzo pozytywnie wyróżniające się na tle laureatów programu 2020. Aż 88% ankietowanych pracowników Cushman & Wakefield uważa, że firma zapewnia wysokie standardy obsługi klienta.

Największą wartością i siłą naszej organizacji są ludzie, z którymi wspólnie realizujemy strategię biznesową oraz budujemy miejsce pracy oparte na zaufaniu, szacunku i różnorodności. Osiągnięty w ostatnim badaniu wynik bardzo nas cieszy, choć jednocześnie wskazuje, że tworzenie miejsca pracy przyszłości, to ciągły proces i wymaga nieprzerwanego, proaktywnego podejścia ze strony zespołu HR i zespołu zarządzającego. Ogromną satysfakcją jest dla nas fakt, że nasi pracownicy w zdecydowanej większości cieszą się z dobrych relacji ze współpracownikami (95%), czują się szanowani przez swoich bezpośrednich przełożonych (95%) oraz chętnie poleciliby nasze usługi swoim znajomym (87%) – podkreśla Anna Trochim, Head of HR Poland, Cushman & Wakefield.

Wysoki wynik w obszarze relacji jest dla nas potwierdzeniem tego, że pomimo trudnego pandemicznego czasu, udało nam się zadbać o tę strategiczną dziedzinę oraz właściwie zdefiniować i odpowiedzieć na potrzeby pracowników w zakresie komunikacji i współpracy – dodaje Eliza Bingul, Head of Digital & Corporate Communications CEE, Cushman & Wakefield.