Strona używa plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z serwisu oraz dla celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.
Awanse w zespole Grayling Poland
Z początkiem kwietnia Urszula Frąckiewicz-El Ghaouati awansowała na stanowisko Senior Account Managera w Grayling Poland, z kolei Klaudia Makiej z działu komunikacji korporacyjnej oraz Aleksander Markiewicz z zespołu Public Affairs, awansowali na stanowisko Senior Account Executive.
Urszula Frąckiewicz-El Ghaouati jest związana z Grayling Poland od stycznia 2020 r. Dołączyła wówczas do rosnącego działu komunikacji korporacyjnej na stanowisko Account Managera, aby kierować zespołem obsługującym klienta z obszaru finansów i technologii. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała przy projektach komunikacji korporacyjnej z obszarów turystyki i hotelarstwa, sektora finansowo-motoryzacyjnego, branży technologicznej oraz FMCG. Pracowała zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Urszula ma także kilkuletnie doświadczenie w działalności w trzecim sektorze. Obecnie odpowiada również za koordynację i realizację działań komunikacyjnych i marketingowych Grayling Poland.
Klaudia Makiej od ponad 2 lat związana jest z branżą public relations, z czego ponad rok spędziła w Grayling Poland. Obszarem jej specjalizacji jest komunikacja korporacyjna, social media i CSR. W czasie swojej pracy zawodowej realizowała działania dla klientów z branży deweloperskiej, a obecnie wspiera klienta z branży finansowej-technologicznej. Jako Senior Account Executive odpowiada za planowanie i koordynowanie komunikacji B2B w kanałach społecznościowych oraz prowadzenie projektu z zakresu CSR we współpracy z organizacją pozarządową.
Na stanowisko Senior Account Executive awansował także Aleksander Markiewicz z działu Public Affairs. Aleksander posiada dwuletnie doświadczenie w branży, które zdobył w Grayling Poland. Wcześniej pracował jako analityk big data, a początki swojej zawodowej ścieżki zaczynał w kancelarii prawniczej. W swoim portfolio ma pracę dla klientów z branży energetycznej, finansowej, a także motoryzacyjnej.
„Kolejne awanse w Grayling wynikają z indywidualnych ścieżek rozwoju każdego z nas. Cieszę się, że nasi konsultanci rozwijają się, zdobywają nowe kompetencje i coraz większą samodzielność w realizowaniu projektów. Widzę, jak to jest dla nich ważne i motywujące” – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.
Grayling Poland
Grayling jest jedną z wiodących agencji Public Relations i Public Affairs w Polsce, która oferuje kompleksowe usługi komunikacyjne. Od ponad 25 lat wspieramy naszych klientów zapewniając im strategiczne doradztwo komunikacyjne i kryzysowe. Jesteśmy także hubem na region Europy Środkowo-Wschodniej. Dzięki bogatemu doświadczeniu konsultantów Grayling oraz szerokiej ofercie naszych usług, analizujemy otoczenie biznesowo-komunikacyjne firm, opracowujemy strategie i tworzymy skuteczne kampanie. Dbamy o relacje z naszymi klientami, konsumentami, markami, partnerami, mediami i decydentami. Do grona naszych klientów należą m.in.: SONY, Visa, BMW Group, FREE NOW, Primark, Nobu, Griffin Capital Partners, EPP, Circle K, Tetra Pak, GE Healthcare, Herbalife, Naspers (właściciel m.in. OLX, PayU), Grupa OLX i TP Link.
Grayling Poland jest częścią Huntsworth, globalnej sieci agencji komunikacyjnych z siedzibą w Londynie, która zatrudnia 800 konsultantów w 40 biurach w Europie, Ameryce Północnej, Azji i na Bliskim Wschodzie.