Strona używa plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z serwisu oraz dla celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.
Agencja Grayling dla DHL Express
DHL Express, jedna z dywizji DHL, która obsługuje międzynarodowe ekspresowe przesyłki lotnicze, rozpoczął współpracę z Grayling Poland. Agencja wspiera kompleksowe działania PR firmy w Polsce.
W ramach współpracy agencja Grayling koordynuje działania biura prasowego, relacje z mediami, pozycjonowanie ekspertów oraz bieżące doradztwo. Za obsługę nowego klienta odpowiadają Izabela Wójtowicz – Account Manager oraz Monika Warniełło – Senior Account Executive. Projekt nadzoruje Katarzyna Wójtowicz, Account Director w Dziale Korporacyjnym.
„Cieszymy się, że do grona naszych klientów dołączył DHL Express. Jestem przekonana, że bogate doświadczenie naszych konsultantów w prowadzeniu komunikacji firm z sektora logistyki przyczyni się do dalszego umacniania wizerunku Grupy DHL w Polsce. Widzę ogromny potencjał w realizowanych przez nas projektach i planowanej dla DHL Express długofalowej strategii komunikacyjnej” – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.
DHL Express obsługuje ekspresowe międzynarodowe przesyłki lotnicze i należy do globalnej Grupy Deutsche Post DHL. Zapewnia obsługę logistyczną i rozwiązania w zakresie wysyłek oraz realizacji zamówień ze sklepów internetowych na całym świecie. Dostarcza przesyłki do ponad 220 krajów. DHL Express szybko i terminowo realizuje swoje usługi dla wszystkich branż, w tym technologii, nauk przyrodniczych i opieki zdrowotnej, inżynierii, produkcji i energii, mobilności samochodowej i handlu detalicznego. Dzięki globalnej sieci połączeń i lokalnej wiedzy celnej, firma wspiera międzynarodową wymianę handlową, umożliwiając klientom rozwój i skalowanie biznesu na zagranicznych rynkach.