This website uses cookies to give you the best experience when you visit our website and for statistical purposes. By not blocking cookies, you are agreeing to them being used and saved in the memory of your device. Please remember that you can manage your cookies by changing your browser settings. By not changing your browser settings you consent to these terms.
Event page
Zarządzanie rozproszonymi telefonami
TEMAT: W nowej rzeczywistości biznesu niezbędna okazuje się odpowiednia organizacja pracy, optymalny sposób nie tylko na zapewnienie ciągłości kontaktu pracodawca-pracownik-klient, ale także potrzebne jest wykreowanie narzędzi umożliwiających proste umawianie spotkań, tworzenie ankiet i raportów bazujących na rzeczywistych informacjach oraz danych, a przede wszystkim świadome wykorzystanie rozmowy telefonicznej do zdobywania klientów i zarządzania zadaniami handlowca.
ROZWINIĘCIE:
- dowiesz się… Jak rejestrowanie rozmów pomaga w codziennej pracy, którą wykonuje przedstawiciel handlowy oraz manager
- poznasz… narzędzie dostosowane do potrzeb Twojego biznesu w sferze contact center. Rozwiązanie to aplikacja do monitorowania rozmów telefonicznych w Twojej firmie, do zaimplementowania w dotychczasowym systemie.
- rozwikłasz …. Narzędzie możliwi łatwe raportowanie rozmów, przy szerokich opcjach dostosowania raportów do Twoich wymagań biznesowych. Dzięki temu rozwiązaniu bez problemu, w mgnieniu oka, dotrzesz do listy realizowanych rozmów telefonicznych w wybranych przez siebie godzinach, skontrolujesz ich czas, wybierane numery, a także zdobędziesz przydatne analizy, takie jak monitoring aktywności handlowców czy dzienne/miesięczne raporty aktywności telefonicznej
AGENDA
1. Wyzwania współczesnego managera w zarządzaniu rozproszonymi pracownikami
2. Możliwości techniczne związane z rozproszonymi telefonami
3. Case study 1: praca mobilnych handlowców w firmie branży FMCG - problemy i metody rozwiązań
4. Case study 2: rozproszona centrala w firmie dystrybucyjnej - problemy i metody rozwiązań
5. Case study 3: współpraca z centralą stacjonarną w firmie usługowej – problemy i metody rozwiązań
6. Pytania od uczestników
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ? CO TO WNIESIE?
Rejestrowanie rozmów wspiera sprzedaż i budowę relacji z klientem oraz skraca czas realizacji zamówień.
Dzięki wglądowi aplikacji w podjęte już połączenia, pracownik może lepiej zarządzać czasem, a także optymalnie planować swoje zadania na kolejne dni. Co więcej, dzięki zautomatyzowanej kontroli kierownictwa w zakresie aktywności handlowca, może on uzyskać bieżący feedback, który pozwoli mu na efektywniejsze wykonywanie zadań. Minimalizowane jest tym samym ryzyko marnowania czasu na działania zbędne, pracownik czuje się pewniej w swojej codziennej pracy i ma szeroki dostęp do informacji, jak działać, by działać efektywnie.
KTO: prowadzący, biogram
Jacek Rakoczy to wizjoner biznesu, profesjonalnie zaangażowany w wykorzystanie technologii do optymalizacji wydajności operacyjnej biznesu i skutecznego rozwoju strategicznego. Od samego początku swojej kariery pracował w sektorze informatycznym, wdrażając innowacyjne pomysły. Tworzona przez niego technologia biznesowa, nadaje się do modyfikacji w zależności od potrzeb, bez długiego przeprojektowywania, przekodowywania i ponownej implementacji.
W swojej karierze podejmował takie wyzwania, jak wprowadzenie QAD na polski rynek lub reorganizacja strategii sprzedaży firmy dla IFS Polska. Pracował również dla IDS Scheer, gdzie zajmował się ARIS Smart Path jako skutecznego narzędzia do wdrażania rozwiązań SAP ERP dla małych i średnich przedsiębiorstw, znacznie zwiększając obroty firmy w tym sektorze. Jacek założył Bpower2 – firmę technologiczną, która projektuje, rozwija i wdraża innowacyjny sposób modelowania działań organizacyjnych, wdrażania automatyzacji i skutecznego dostosowywania ich do wymagań i możliwości rynkowych. Bpower2 uważa, że każda organizacja ma swoją „operacyjną mozaikę” procesów i powinna być w stanie z niej korzystać i zmieniać ją w miarę ewolucji. Jacek ma tytuł magistra Politechniki Wrocławskiej oraz tytuł MBA Uniwersytetu Oxford Brookes.
Wypełniając formularz rejestracyjny, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w nim zawartych przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową (BPCC) z siedzibą przy ul. Zielnej 37, 00-108 Warszawa oraz przekazanie ich współorganizatorowi spotkania, BPower2 z siedzibą przy ul. Sztabowej 89/5, 53-313 Wrocław.
Venue
online
Organiser
BPCC, BPower2, DIG